Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 3 Показано матеріалів: 1-3 |
Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку. Цілком природно, що саме в грі слід шукати приховані можливості для успішного засвоєння учнями творчих ідей, понять, формування необхідних умінь і навичок. Дидактичні ігри дають змогу індивідуалізувати роботу на уроці, давати завдання, посильні кожному учню, максимально розвиваючи їхні здібності. Гра виховує почуття відповідальності, колективізму. У процесі гри в дітей виробляється звичка зосереджуватися, працювати вдумливо, самостійно, розвивається увага, пам’ять, жадоба до знань. Задовольняючи свою природну невсипущу потребу в діяльності, у процесі гри дитина «добудовує» в уяві все те, що недоступне їй у навколишній дійсності, в захопленні не помічає, що вчиться – пізнає нове, запам’ятовує, орієнтується в різних ситуаціях, поглиблює набутий раніше досвід, розвиває фантазію. Дидактична гра належить до традиційних і визнаних методів навчання молодших школярів. Цінність цього методу полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча й виховна функції діють у тісному взаємозв’язку. Гра як метод навчання організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості та виховує особистість.
|
Проблема інтелектуального розвитку дітей молодшого шкільного віку в усі часи була актуальною і потребувала відповідних досліджень психологів і педагогів. Стаття присвячена одному з найважливіших завдань сучасного навчання та виховання молодшого школяра – розвитку розуму, формуванню таких умінь і навичок, які дозволяють легко засвоювати нове. Розкривається поняття мовленнєвої особистості, аналізуються фактори впливу на мовні інтелектуальні здібності дитини засобом слова. |
Усі ми хочемо бачити дитину здоровою, розумною, успішною. Але, на жаль, статистика стану здоров’я школярів сьогодні є досить невтішною. За даними Міністерства охорони здоров’я України 90% усіх дітей мають відхилення в загальному стані здоров’я. Із них 30% мають по два та більше захворювань. Велике занепокоєння викликає подальше зниження віку дітей, схильних до вживання алкоголю, тютюнопаління та наркоманії, зокрема дітей 8-10 років.
|